ANUNȚ
Consiliul de administrație al Scolii Gimnaziale Carpinis, cu sediul comuna Crasna, jud. Gorj, anunță organizarea concursului pentru ocuparea următoarelor posturi didactice/catedre din unitate:
1. Profesor fizica– 0.5 norme;
Concursul se va desfășura conform următorului grafic:
1. Înregistrarea cererilor la secretariatul unității – 25.10.2017-09.11.2017, între orele 8-14
2. Afișarea listei candidaților admiși pentru susținerea probelor de concurs – 10.11.2017
3. Proba practică/inspecția specială la clasă – 15-17.11.2017
4. Proba scrisă – 24.11.2017
5. Depunerea contestațiilor – 27.11.2017
6. Afișarea rezultatelor finale și repartizarea candidaților – 30.11.2017
Se pot înscrie la concurs absolvenţi cu diplomă ai învăţământului superior, care au înscrise pe diplomă/diplome specializarea/specializările corespunzătoare posturilor didactice/catedrelor respective conform Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar.
Proba scrisă se susţine în specializarea/specializările postului/catedrei, conform Centralizatorului, după programele valabile, specifice pentru concurs.
Nu au dreptul să participe la concurs persoanele care au fost înlăturate din învăţământ printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală, persoanele care nu prezintă un document medical din care să reiasă faptul că nu există incompatibilităţi de ordin medical cu funcţia didactică, precum şi persoanele care au fost eliminate pentru fraudă sau tentativă de fraudă în cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunea 2017.
La cererea de înscriere la concurs vor fi atașate următoarele documente:
1) Copii de pe actele de studii, foaia matricolă;
1') Absolvenţii care au susţinut examenul de licenţă/absolvire în 2017 vor prezenta copia adeverinţei de la instituţia de învăţământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susţinut examenul de licenţă, media de absolvire a facultăţii/şcolii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii şi faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat şi promovat modulul pedagogic;
2) Copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;
3) Copii de pe certificatele de naştere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele);
4) Copia Deciziei inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);
5) Copie de pe fila din buletinul sau cartea de identitate cu domiciliul;
6) Adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul);
7) Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor;
8) Avizul medical din care să rezulte ca este apt(ă) pentru a preda în învăţământ;
9) Declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice şi nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală.
Concursul se va desfășura conform prevederilor Metodologiei de organizare și desfășurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar 2017-2018 în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin OMECTS nr. 4959/2013 cu modificarile si completarile ulterioare.
DIRECTOR
Prof. Catalin Lacatusu
ANUNȚ
CONCURS PENTRU OCUPAREA UNOR POSTURI DE
ÎNGRIJITOR CURĂŢENIE
Școala Gimnazială Cărpiniș anunță scoaterea la concurs a următoarelor posturi de îngrijitor, pe perioadă nedeterminată:
- 0,5 norme - Școala Primară Crasna Deal
- 0,5 norme - Școala Primară Drăgoiești
Concursul va fi organizat în conformitate cu Hotărârea nr. 286/23 martie 2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant actualizat prin HG 1027/2014 pentru modificarea si completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011.
Concursul (proba scrisă) va avea loc în data de 15.12.2016, ora 13:00, la sediul Școlii Gimnaziale Cărpiniș, conform calendarului de desfășurare a concursului.
Termenul de depunere a dosarelor este 07.11.2016 - 18.11.2016, la secretariatul școlii în intervalul orar 09:00-15:00.
Relații la telefon 0253/474122, la sediul unității, sau pe site: http://scoalageneralacarpinis.jimdo.com.
CONDIȚII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT
· Cetățenie română
· Vârsta minimă conform reglementărilor legale
· Capacitate deplină de exercițiu
· Stare de sănătate corespunzătoare postului
· Studii generale sau studii medii;
· Cunoștințe de limba română, scris și citit
· Nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea vreunei infracțiuni
·Abilități de relaționare-comunicare cu întreg personalul unității de învățământ
· Abilități de muncă în echipă
· Disponibilitate la program flexibil
·Răspunde de starea de curățenie și igienă în sectorul repartizat
· Răspunde de inventarul încredințat
· Știe să folosească ustensilele de lucru precum și produsele de curățenie
·Efectuează deplasări în interes de serviciu, în limita sarcinilor, atribuțiilor și responsabilităților din fișa postului
·Efectuează și alte sarcini trasate de către conducere în limita capacității sale fizice și intelectuale și a programului de lucru
·Cunoștințe de legislație specific locului de muncă
·Cunoștințe în domeniul Sănătății Securității în muncă și PSI
PROBE DE CONCURS
Concursul constă în 3 etape, după cum urmează:
1. selecția dosarelor de înscriere
2. proba scrisă
3. interviul și proba practică
Probele sunt eliminatorii, punctajul minim obținut la fiecare probă fiind de 50 de puncte.
DOSARUL DE CONCURS
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
· cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice organizatoare
· copia actului de identitate sau orice alt document care să ateste identitatea
· copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice
· cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să îl facă incompatibil cu funcția pentru care candidează
· adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului
· curriculum vitae
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Actele prevăzute pentru dosarul de concurs vor fi prezentate și în original în vederea conformității copiilor cu acestea.
Notă:- În cazul în care, ulterior publicării anunțului, posturile vor fi blocate printr-un act normativ, concursul se suspendă.
- Vă rugăm să aranjați documentele în dosar conform ordinii menționate mai sus și să vă asigurați că aveți depuse toate documentele pentru a putea trece de prima etapă de verificare a dosarelor
BIBLIOGRAFIA PENTRU OCUPAREA POSTULUI
· Legea nr. 307/2006 referitoare la apărarea împotriva incendiilor
· Legea sănătății și securității în muncă nr. 319/2006 și Normele de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006
TEMATICĂ
· Obligații privind apărarea împotriva incendiilor
· Exercitarea autorității de stat în domeniul apărării împotriva incendiilor
· Serviciile de urgență voluntare și private
· Răspundere juridică
· Servicii de prevenire și protecție
· Organizarea și funcționarea comitetului de securitate și sănătate în muncă
· Instruirea lucrătorilor în domeniul securității și sănătății în muncă
· Pericol grav și iminent și zone cu risc ridicat și specific
Nr. Crt. |
Activități |
Data |
|
1 |
Publicarea anunțului |
04.11.2016 |
|
2 |
Depunerea dosarelor de concurs ale candidaților la secretariat și verificarea documentelor din dosar |
07.11.2016-18.11.2016 Interval orar de depunere dosare: 09:00-15:00 Notă: Vă rugăm să respectați programul de depunere a dosarelor |
|
3 |
Selecția dosarelor de către membri Comisiei de organizare și desfășurare a concursului |
21.11.2016 |
|
4 |
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor |
22.11.2016, ora 09:00 |
|
5 |
Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor |
22.11.2016, ora 09:00 – 22.11.2016, ora 16:00 |
|
6 |
Afișarea rezultatelor contestațiilor selecției dosarelor |
23.11.2016, ora 14:00 |
|
7 |
Susținerea probei scrise |
15.12.2016, ora 13:00 |
|
8 |
Afișarea rezultatelor probei scrise |
15.12.2016, ora 18:00 |
|
9 |
Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise |
16.12.2016, până la ora 16:00 |
|
10 |
Afișarea rezultatelor contestațiilor probei scrise |
16.12.2016, ora 18:00 |
|
11 |
Susținerea interviului și proba practică |
19.12.2016, ora 13:00 |
|
12 |
Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului |
19.12.2016, ora 16.00 |
|
13 |
Depunerea contestațiilor privind rezultatele Interviului |
20.12.2016, ora 14.00 |
|
14 |
Afișarea rezultatelor contestațiilor interviului |
20.12.2016, ora 17:00 |
|
15 |
Afișarea rezultatelor finale |
20.12.2016, ora 17:30 |
|
16 |
Numirea pe post |
03.01.2017 |
|
Candidatul declarat reușit se angajează pe o perioadă nedeterminata.
Director,
Prof. Lăcătușu Ion Cătălin
2015-2016
2014-2015
2013-2014